自分でデザインしたグッズがアメリカから届きました


作るだけ作って「さぁ買ってください」と言ってるだけではアレなので、自分でも「ポッドキャスター御用達ドアプレート」を買ってみる事にしました。なんと驚いた事に、注文の翌日に「商品が完成したから今から送るね」とメールが届きましたが、モロにクリスマス・シーズンにぶつかっちゃったので、もしかしたら年内には到着しないんじゃないかと心配していましたが、その後1週間かけ、アリゾナ → カリフォルニア → アラスカ → オオサカ を経由して昨夜無事わが家に届きました。


ほほ〜ぉ なかなかカッコよく仕上がってるじゃないですか♪ てっきり板に直接プリントされるものとばかり思っていましたが、プリントされた紙が透明なアクリル板の裏に貼ってあるようです。なるほど、表面に透明の膜ができるこの作り方の方が高級感が出るし、万一表面に傷を付けちゃってもプリント面が影響を受けないので安心です。‥‥で、さっそく扉のノブに掛けてみましたた。うん、なかなかイイ♪


こんな物があったらなぁ‥‥でもどこにも売ってない‥‥だったら自分で作っちゃえ‥‥そしてもし「あ、そんなのが欲しいと思ってたんです」と言ってくれる人がいたら、その人の手元にも届けたい。そんな事が簡単にできる時代になったんですね。


Goods I designed by you arrived from the USA

Just making just making and saying "Please buy me please" is just for me, so I decided to buy "Podcaster Wonderful Door Plate" by myself. To what astonishingly, the mail arrived on the day after ordering, "Since the product was completed, I will send it now", but since I hit Moro for the Christmas season, I guess it probably will not arrive within this year I was worried, but after a week I arrived at my house safely last night through Arizona → California → Alaska → Osaka.

Ho ho ~ ー It is quite finished in a cool way ♪ It was only thought that it was directly printed on the board, but it seems that the printed paper is stuck on the back of the transparent acrylic board. Indeed, a transparent film on the surface This method of making a luxurious appearance, and even if you scratch the surface by any chance, the printed surface is not affected so it is safe. So, I immediately hung it on the door knob. Yeah, quite it is ♪

I wish I had such a thing ... But if I did not sell it anywhere ... If I had it made by myself ... And if there was a person saying "Oh, I thought that I wanted it", that person's I want to deliver it to hand. It was an era when you could easily do such things.