Greg と話せるようになった「Mixlr」の配信アプリ


僕が「ナマひげ90分!」の配信に使っている Mixlr の配信用 Mac アプリが、31.1 にヴァージョンアップしました。このヴァージョンアップで、配信ウインドウ右肩の「Help」から、Mixlr の中の人グレッグさんとチャットできるようになりました。そういえば、つい2〜3日前にも Mixlr で障害が発生したばかりですが「何かトラブルが起きた時は、ご相談いただければ迅速に対応しますよ」という姿勢の表れなのでしょう。それはとてもいい事だと思います。ただ、なにぶんにも乏しい僕の英語力では、メールならともかくチャットでのやり取りは、いささかハードルが高いです(苦笑)

Mixlr can now speak with Greg

The Mac application for distribution of Mixlr which I use for delivery of "Naimashi 90 min!" Has been upgraded to 31.1. With this version up, you can now chat with Mr. Greg Mr. Mr. Greg from Mixlr 'Help' on the right shoulder of the delivery window. Speaking of which, just two to three days ago there was a problem with Mixlr, but it seems to be a sign of a posture saying "If you have any troubles, we will respond promptly if you can contact us." I think it is a very good thing. However, with my poor English skill, interaction with chat at any rate is somewhat high in hurdles